Vásárlási feltételek
Köszönjük, hogy megtisztel minket bizalmával!
Árak és házhozszállítási díjak:
Kizárólag a Magyar Köztársaság területén belül tudunk teljesíteni megrendeléseket. A Vásárló a termék kiszállítási költségét is tartalmazó összeget készpénzben az áru átvételekor köteles kifizetni.
Minden technikai kérdés megoldásában rendelkezésére áll Ügyfélszolgálatunk, amely elérhetőségeit a Kapcsolat menüpont alatt találja meg.
A rendelés menete
- A bal felső logora kattintva visszatér a főoldalra.
- A kívánt termék alatti mezőbe írja be a termék darabszámát, majd kattintson a kosárba feliratra.
- A termék bekerül a kosárba, a bal alsó "Vissza a termékekhez" feliratra kattintva folytathatja a vásárlást.
- Folytassa a válogatást az előzők mintájára
- A kosár tartalmát mindig jobb oldalt látja.
- A termékek melletti "X"-re kattintva törölheti a kiválasztott tételt.
- A kosár tartalma alatt jobb oldalt a "Megrendelés" feliratra kattintva tud rendelni.
- A "Tovább" gombra kattintással beállítható a fizetési mód, a szállítási és számlázási cím.
- Végül ezek beállítása után a "Megrendelés" felirattal küldheti el rendelését.
Jogérvényesítés
Kérjük kedves vásárlóinkat, hogy amennyiben a megrendelt termék megérkezik, az átvétel igazolása előtt ellenőrizze, hogy a terméket hiánytalanul megkapta –e. Kiszállítás esetén máskülönben nehéz bizonyítani az esetleges hiányokat.
Amennyiben termékeinkkel kapcsolatosan minőségi kifogás merülne fel, úgy a jogszabályoknak megfelelően a 49/2003. GKM rendelet által meghatározottak szerint járunk el.
A szavatossági igényeket a vásárlást igazoló bizonylattal tudják érvényesíteni. A Fireeng Kft. a jogszabály értelmében jegyzőkönyvet köteles felvenni a minőségi kifogásról. A Fireeng Kft. a jogszabály értelmében törekszik arra, hogy a minőségi hibás termék kijavítását vagy kicserélését 15 napon belül elvégezze.
A minőségi kifogásokkal kapcsolatban kérjük, keresse a fent található elérhetőségeinket.
Vevőszolgálat nyitvatartási ideje:
Telefonos ügyfélszolgálatunk H-P: 9:00-17:00 ig. áll rendelkezésére.Vevőszolgálat fő feladata a megfelelő információ biztosítása a készletről, a vevői reklamációk kezelése, vevő és partner azonosítása,rendelési státusz ismertetése.
Rendszerünk a rendeléseket rögzíti nyitvatartási időn kívül is. E-mailen feltett kérdésekre 24 órán belül válaszolunk.
Elállás joga
Amennyiben a Vevő eláll a szerződéstől, köteles visszaszolgáltatni minden, eredetileg a termékhez mellékelt és átvett tételt eredeti csomagolásban. Ha a Vevő a visszaküldött termékhez nem mellékel minden, eredetileg a Vevő részére átadott tételt, az Eladó fenntartja magának a jogot arra, hogy a hiányzó tételekért díjat számítson fel a Vevőnek.
A jelen Feltételekben nem szabályozott kérdésekben az 1959. évi IV. törvény (Ptk.), az egyes tartós használatra rendelt termékek jótállási kötelezettségéről szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet, illetve a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók.
Árak
Webáruházunkban található árak bruttó fogyasztói árak (kivéve ahol a nettó ár fel van tüntetve), azaz tartalmazzák az Áfát. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk! Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállalunk. Eltérés esetén a gyártó által megadott paraméterek érvényesek!